KRV = ŽIVOT
Nagrada koja nas čini ponosnima.
Corporate Social Responsibility Campaign

Hrvatski zavod za transfuzijsku medicinu dugi niz godina provodi promidžbu davalaštva krvi zasnovanu na neprofitnom marketingu i osvještavanju javnosti o dobrovoljnom darivanju krvi koje ima općedruštveno i socijalno značenje. Nemjerljive su koristi od prepoznavanja potrebe za darivanjem krvi kao činom altruizma koji pomaže cijeloj zajednici jer su zalihe krvi nacionalno blago. Na ovaj način društvo postaje snažnije i socijalno osjetljivije te motivirano za pomoć bolesnima i unesrećenima. Kampanjom krv=život šaljemo poruku građanima Republike Hrvatske da svaki pojedinac može biti sudionik u liječenju darivanjem krvi koja spašava živote. Jednom dozom krvi mogu se spasiti tri života i stoga svaki pojedinac može postati heroj i otkriti ono najbolje u sebi.
Oglašavanje kroz digitalne medije na vanjskim plakatima koje je osigurala tvrtka Go2Digital je inovativan pristup promocije darivanja krvi i popunjavanju zaliha krvi koje su tijekom ljetnih mjeseci posebno potrebne obzirom na veće potrebe. U suradnji s tvrtkama Go2Digital,Ernst&Young i partnerima, Hrvatski zavod za transfuzijsku medicinu osvojio je ovu nagradu na Danima komunikacija 2024. godine. Kampanja KRV=ŽIVOT putem digitalnih vanjskih plakata omogućava Hrvatskom zavodu za transfuzijsku medicinu inovativni koncept oglašavanja potreba za krvlju, pozivanja darivatelja određene krvne grupe koja nedostaje i novih potencijalnih darivatelja krvi da se odazovu akcijama darivanja krvi i dođu svi u Petrovu 3. Jedinstvena metoda digitalnog vanjskog oglašavanja do sada nije korištena u Hrvatskoj i od velike je pomoći Hrvatskom zavodu za transfuzijsku medicinu da osvjesti zajednicu o dobrovoljnom, besplatnom, anonimnom i solidarnom darivanju krvi.